چرا باید برای کارکنان خود کارت ویزیت تهیه کنید؟

0
(0)

بسیار شنیده‌ایم که می‌گویند کارکنان سفیر اصلی یک برند هستند. یعنی اگر کارکنان یک سازمان رضایت کافی از آن داشته باشند، میزان رشد آن برند به صورت نمایی خواهد بود. آیا تا به حال فکر کرده‌اید که برای هر یک از کارکنان خود کارت ویزیت مخصوص طراحی کنید و در اختیار آن‌ها قرار دهید؟

این پست چقدر مفید بود؟

برای رتبه بندی روی یک ستاره کلیک کنید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد نظرات 0

تاکنون رای نداده است! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *